tjena bloggen!

hejhejhejhej

är hos mig själv dvs matlida@pea :D vi kollar på kanal 5 där filmen legally blonde eller vafan den nu heter går. den är jättebra <3 den handlar om en tjej som ska gifta sig, men hon vägrar gifta sig utan sin adopterade hunds föräldrar. Jag håller totalt med! Hundens föräldrar är ju absolut ett måste på ett bröllop! skulle ni kunna tänka er att gifta er utan era djurs föräldrar?.. nej usch tanken får mig att må dåligt. Filmen väcker känslor från den tiden när jag hade mina små gulliga husråttor. den ena avliva vi o den andra dog typ av att den kvävdes av en pellets eller något. sen frös vi in dom för att senare på våren när jorden blivit mjuk plantera råttjävlarna Mohahahah :D!!! imorgon har  jag namnsdag och min medbloggare, blodsyster och själsfrände fyller år . (L) älskar dig Carina lofisa (L)  imorrn ska jag hem till soulmate och fira våran aldeles speciella dag med några blodsystersritualer och även dansa stöveldans som på senare blivit våran fritidssyselsättning !

hinner inte skriva mer får inte missa filmen som får 5 av 5 toasts värd att se till 110%

pusshej!



(jag och lovisa dansar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0