hola!

tjenixen alla fantastiska bloggläsare !! kul att du titta in på min och lovisas blogg! här kan du följa med i vårt spännande tonårsliv! 

Jag sov hos min kära vän amanda inatt men gick självklart till skolan och samlade nya färska kunskaper 8-), efter det gick jag, lovisa och ppiccan hem till viccan i min klass :D tihi de va roligt vi lekte och hade skojj, men mest pluggade<3 hoppas vi pluggar fler dagar! men iallafall nu sitter jag här med lovisa och hon målar sina tjärtnaglar mensfärgade !! helt ok faktiskt .

dagens outfit: 
brorsans snygga gratis mjukisbyxor 
rött linne (jätte specielt och ovanligt)
mjukiströjja

men nu ropar pappsen att det är mat :d TACOTÅRTA <333
 ciaaoo   /// nYlLz0r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0